ОПЕРАЦІЇ НА КВИТКУ
Poprzez naszą stronę internetową mogą Państwo wykonać kilka prostych operacji na już zakupionym bilecie.
Żeby zalogować się do biletu należy podać: jego numer GID, nazwisko pasażera oraz datę zakupu biletu. Wszystkie te informacje znajdą Państwo na wydrukowanym wcześniej bilecie lub w e-mailu potwierdzającym jego zakup.
Po poprawnym zalogowaniu się do biletu będą mogli Państwo:
- zobaczyć bilet oraz ustalone w nim daty i godziny wyjazdu i przyjazdu,
- ponownie wydrukować zakupiony bilet (np. po wprowadzeniu zmian)
- zadatować bilet OPEN (ustalić datę wyjazdu powrotnego),
- zmienić datę wyjazdu (w przypadku biletów z już ustaloną datą wyjazdu lub powrotu),
- zmienić relację (poprzez modyfikację miasta wyjazdu i/lub powrotu)
- zwrócić bilet internetowy (zwrot zostanie dokonany na konto bankowe, z którego zrealizowano transakcję zakupu biletu).