FAQ
Zakup biletu online
Tak, ceny biletów zakupionych online nie różnią się od tych kupionych w tradycyjny sposób. Co więcej, podobnie jak przy stacjonarnym zakupie biletów, również przez internet mają Państwo dostęp do wszystkich zniżek i promocji.
Informacje o bilecie
Bilet oferty Sindbad Eurobus ważny jest 12 miesięcy od daty rozpoczęcia podroży (wyjątki od tej reguły każdorazowo wskaznae są pod właściwymi rozkładami jazdy).
Modyfikacje w bilecie
Bilet oferty Sindbad Eurobus ważny jest 12 miesięcy od daty rozpoczęcia podroży (wyjątki od tej reguły każdorazowo wskaznae są pod właściwymi rozkładami jazdy).
Bagaż
W autokarach zabrania się przewozu zwierząt - o ewentualnych odstępstwach od powyższej zasady decyduje każdorazowo przewoźnik. W przypadku potrzeby przewiezienia zwierząt prosimy o kontakt telefoniczny z Biurem Obsługi Klienta, pod numerem telefonu: +48 32 351 20 30.
Osoby niepełnoletnie
Odprawa biletowo-bagażowa w dniu wyjazdu
Obsługa autokaru podczas odprawy biletowo - bagażowej prosi Pasażerów o okazanie dokumentów potwierdzających zgodność danych osobowych Pasażera z danymi wpisanymi w bilet. Każdy z Pasażerów powinien również posiadać dokumenty wymagane przez Służby Celne przy przekraczaniu granic. Ich wykaz dostępny jest w odpowiednich placówkach dyplomatycznych danego kraju.
Podróż
Obsługa autokaru podczas odprawy biletowo - bagażowej prosi Pasażerów o okazanie dokumentów potwierdzających zgodność danych osobowych Pasażera z danymi wpisanymi w bilet. Każdy z Pasażerów powinien również posiadać dokumenty wymagane przez Służby Celne przy przekraczaniu granic. Ich wykaz dostępny jest w odpowiednich placówkach dyplomatycznych danego kraju.
Opinie i reklamacje
Wszystkie uwagi i opinie prosimy kierować do naszej firmy:
- pisemnie na adres: Eurobus, ul. Józefa Pukowca 15, 40-816 Katowice,
- telefonicznie: +48 32 351 20 30,
- e-mailowo: bok@eurobus.pl.