Biuro Obsługi Klienta
Opłata wg taryfy operatora

Wybierz swój język

FAQ

Zakup biletu online

Czy kupując bilet przez internet płacę taką samą cenę, jak przy zakupie w biurze?

Tak, ceny biletów zakupionych online nie różnią się od tych kupionych w tradycyjny sposób. Co więcej, podobnie jak przy stacjonarnym zakupie biletów, również przez internet mają Państwo dostęp do wszystkich zniżek i promocji.

Informacje o bilecie

Jak długo ważny jest bilet?

Bilet oferty Sindbad Eurobus ważny jest 12 miesięcy od daty rozpoczęcia podroży (wyjątki od tej reguły każdorazowo wskaznae są pod właściwymi rozkładami jazdy). 

Modyfikacje w bilecie

Kiedy mogę zmienić datę wyjazdu?

Bilet oferty Sindbad Eurobus ważny jest 12 miesięcy od daty rozpoczęcia podroży (wyjątki od tej reguły każdorazowo wskaznae są pod właściwymi rozkładami jazdy). 

Bagaż

Czy mogę zabrać ze sobą psa?

W autokarach zabrania się przewozu zwierząt - o ewentualnych odstępstwach od powyższej zasady decyduje każdorazowo przewoźnik. W przypadku potrzeby przewiezienia zwierząt prosimy o kontakt telefoniczny z Biurem Obsługi Klienta, pod numerem telefonu: +48 32 351 20 30.

Osoby niepełnoletnie

Czy dzieci poniżej 12 roku życia mogą podróżować bez opieki?
Nie przewozimy osób małoletnich (poniżej 12 roku życia) podróżujących bez opieki dorosłej. Osoby poniżej 12 roku życia muszą podróżować pod pieką osoby, która ukończyła 16 lat.

Odprawa biletowo-bagażowa w dniu wyjazdu

Jakich dokumenty będę potrzebował w trakcie podróży?

Obsługa autokaru podczas odprawy biletowo - bagażowej prosi Pasażerów o okazanie dokumentów potwierdzających zgodność danych osobowych Pasażera z danymi wpisanymi w bilet. Każdy z Pasażerów powinien również posiadać dokumenty wymagane przez Służby Celne przy przekraczaniu granic. Ich wykaz dostępny jest w odpowiednich placówkach dyplomatycznych danego kraju.

Podróż

Czy mogę skorzystać z dwóch miejsc podczas podróży?

Obsługa autokaru podczas odprawy biletowo - bagażowej prosi Pasażerów o okazanie dokumentów potwierdzających zgodność danych osobowych Pasażera z danymi wpisanymi w bilet. Każdy z Pasażerów powinien również posiadać dokumenty wymagane przez Służby Celne przy przekraczaniu granic. Ich wykaz dostępny jest w odpowiednich placówkach dyplomatycznych danego kraju.

Opinie i reklamacje

Gdzie mogę przekazać swoją opinię dotyczącą przejazdu?

Wszystkie uwagi i opinie prosimy kierować do naszej firmy:

- pisemnie na adres: Eurobus, ul. Józefa Pukowca 15, 40-816 Katowice,

- telefonicznie:  +48 32 351 20 30,

- e-mailowo:  bok@eurobus.pl.

POBIERZ DOKUMENTY

POBIERZ DOKUMENTY

BLOG

BLOG

AUTOBUSY NA UKRAINĘ

AUTOBUSY NA UKRAINĘ

SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI

BIURO OBSŁUGI KLIENTA
tel. +48 32 351 20 30
e-mail: bok@eurobus.pl

CZYNNE:
poniedziałek - piątek 8:00 - 18:00
sobota 9:00 - 13:00
Eurobus Sp. z o.o.
ul. Pukowca 15
40-816 Katowice
tel. +48 32 351 20 00

ZNAJDŹ NAS NA FB LUB IG